Career

1. ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐԻՉՆԵՐԻ ԹԻՄԻ ՂԵԿԱՎԱՐ (team leader of project managers).

Ծրագրեր իրականացնելու և թիմին առաջնորդնելու համար: 

 

2. ԹՐԵՅՆԻՆԳԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՂԵԿԱՎԱՐ. 

Ռազմավարական նախագծեր կյանքի կոչելու ուղղվածությամբ: 

 

3. ԲԻԶՆԵՍԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ, ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ. 

Գործընկերներին ուղղված առաջարկների և մարքեթինգային քոնթենթի մշակման նպատակով:

 

4. ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՏՈՒ.

Բիզնես պլան, ներդրումային ծրագիր մշակելու համար Բոլոր հաստիքները երկարաժամկետ են, իսկ թեկնածուները կարճաժամկետ հորիզոնում հնարավորություն կունենան շատ արագ աճել ու բազմազանեցնել վարձատրության սխեմաները: 

 

Շատ լավ հայերենն ու անգլերենը, ինչպես նաև ֆինանսական գրագիտությունը պարտադիր են: Դիմել մինչև 11/03/2021, 09:00.  hr@bsc.am.

 

 

 

5.  JUNIOR BUSINESS CONSULTANT

 

In case the below responsibilities are for you:

Carry out market studies, develop quantitative models;

Participate in analysis of companies and industries;

Conduct financial analysis of companies, develop financial forecast models, carry out business valuation;

Develop business plans, marketing strategies, etc; 

Help develop corporate strategies, performance improvement programs, etc;

Help develop technical and financial proposals.

 

And you are an ideal candidate, who has the required skills and qualifications:

University degree in business administration or related field (MBA is preferable);

Experience in business consulting field is a plus;

Proven analytical and research skills;

Excellent quantitative skills;

Fluent writing and oral knowledge of Armenian, English and Russian languages;

Personal initiative and creativity in each common task and assignment;

Idea-generating ability;

Excellent communication skills;

Excellent computer literacy: MS Word, Excel, Power Point;

Ability to work independently and meet tight deadlines;

Good team-player;

Willingness to learn and share knowledge.

 

Than apply for the job by sending your CV with a note “Junior Consultant” in the subject line, to BSC HR Responsible at nune@bsc.am.

Preliminary selection of candidates will be according to submitted CVs. Only short-listed candidates will be contacted for interview. 

Application deadline: February 6, 2021

 

 

6. BUSINESS CONTENT WRITER

 

Եթե

Տեքստ գրելիս զգում ես քեզ, ինչպես ձուկը ջրում,

Հետաքրքրված ես բիզնեսով, բիզնես բլոգերների ես հետևում կամ բիզնես նորություններ նայում,

Սիրում ես մի բան իմանալու համար փորփրել, կարդալ, գտնել ու հաստատ համոզված լինել,

Հետազոտություն անելը պարզ է քեզ համար, կարող ես գտնել, կարելի է ասել, ցանկացած ինֆորմացիա,

Microsoft-ի և Google-ի ծրագրերին դեռ վաղուց ես ճանաչում ու շատ եք շփվել,

Ամեն վայրկյանդ կարևորում ես ու անգամ սուրճ եփելիս մտքումդ նախադասություններ ես կազմում,

Գիտես՝ ինչ է SMM-ը, էմոջին, թիրախը, Facebook-ն ու LinkedIn-ը,

Ճանաչում ես AIDA-ին (գործիքը, ոչ թե ձեր հարևանին),

Պատկերացնում ես՝ ինչ է վաճառքը ու քիչ, թե շատ փորձ էլ ունես մի բան վաճառելու (ցանկալի է ծառայություն),

Թիմում աշխատելը մի հաճո՜ւյք է,

Ընտիր տիրապետում ես հայերենին, անգլերենին և լավ վերաբերմունք ունես ռուսերենի նկատմամբ,

 

Ապա

Լրացրու հայտը՝ ԱՅՍՏԵՂ ...,

Կցիր CV-դ հայտում:

 

Այո, մենք business content writer ենք փնտրում: Դե՝ ՔԵԶ:

 

Ի՞նչ կլինի, երբ դիմես.

Դիմորդներից ընտրված լավագույնները կմասնակցեն ՀԵՔԵԹՈՆ-ի,

Ի՞նչ է Հեքեթոնը՝

 Պրակտիկ աշխատանքների մրցույթ, որի ընթացքում դու և այս հայտարարությանը համապատասխանող այլ դիմորդներ միասին կանեք առաջադրանքներ՝ որպես business content writer,

 Տևողությունը՝ 2-3 ժամ,

 Արագ, պրակտիկ առաջադրանքներ,

 Թիմային աշխատանք,

 Քեզ լավագույնս դրսևորելու մի հրաշք հնարավորություն,

Մենք կծանոթանանք՝ քեզ, իսկ դու՝ մեզ հետ:

 

Իսկ հետո՞

Հեքեթոնի արդյունքում լավագույն՝ առաջին տեղը զբաղեցրած մասնակիցը կստանա աշխատանքի առաջարկ ամենահավես թիմում, որն աշխատում է #ԿերտելովԱպագան,

Երկրորդ տեղը զբաղեցրած մասնակիցը կստանա գիրք՝ որպես նվեր,

Երրորդ տեղը զբաղեցրած մասնակիցը կստանա նվեր քարտ,

Մասնակիցները հնարավորություն կունենան աշխատելու մեզ կամ մեր գործընկեր կազմակերպությունների հետ:

 

Էլ չե՞ս համբերում, ուրեմն մի՛ հապաղիր, դիմի՛ր հենց հիմա (մինչև հունվարի 20-ը ժամանակ ունես):